Codzienne praktyki, aby stać się lepszym i skuteczniejszym specjalistą ds. Kredytów hipotecznych

Codzienne praktyki, aby stać się lepszym i skuteczniejszym specjalistą ds. Kredytów hipotecznych
Category: Twojej Okolicy
16 października 2020
Taylor Landis

Istnieje wiele praktycznych i prostych sposobów na usprawnienie biznesu hipotecznego i osiągnięcie celów zawodowych. Możesz poprosić Google o poradę, ale czasami wyniki są przytłaczające. Zebraliśmy listę 5 codziennych praktyk, które pomogą Ci stać się skuteczniejszym doradcą ds. Kredytów hipotecznych.

1. Zbierz polecenia klientów

Nie można przecenić wagi recenzji. Jednym z miejsc, w których recenzje odgrywają ogromną rolę w transakcjach, jest Amazon. Kiedy kupujesz tam produkt, jak często kupujesz taki, który nie ma żadnych recenzji?

Według badania przeprowadzonego przez Power Reviews, produkt z nawet jedną recenzją ma 65% większe prawdopodobieństwo zakupu niż produkt, który nie ma żadnej. Badanie wykazało również, że około 30% kupujących odmawia zakupu produktów, które nie otrzymały pozytywnej opinii od klientów. Prawdopodobnie ci kupujący, którzy mocno opierają się na recenzjach, stosują tę samą metodę do wszystkich transakcji biznesowych.

Proszenie i zbieranie recenzji i rekomendacji musi być częścią Twojej strategii marketingowej i biznesowej. Jednym ze sposobów gromadzenia poleceń jest marketing e-mailowy. Inną metodą jest pytanie! Gdy będziesz gotowy zapytać swoich klientów, oto więcej informacji o tym, jak poprosić o te recenzje.

Proszenie o recenzje i polecenia może być niewygodne, ale jeśli wykonujesz dobrą pracę i masz zadowolonych klientów, z przyjemnością ich udzielą. Informacje zwrotne, zarówno dobre, jak i złe, dadzą ci prawdziwy wgląd w to, co lubią Twoi klienci i czego potrzebują. Poznanie tego ostatecznie pomoże ci stać się bardziej skutecznym oficerem hipotecznym.

Codzienna praktyka: codzienne proszenie o recenzje nie jest konieczne, ale możesz podjąć działania, które pomogą osiągnąć cel, jakim jest uzyskanie skierowań. Zostaw recenzje innym firmom lub właścicielom małych firm. Płacenie go dalej może zwrócić Ci polecenia bez pytania. Przynajmniej wyeksponujesz swoje imię przed innymi firmami i potencjalnymi klientami.

2. Bądź aktywny w mediach społecznościowych

Jeśli Twoja firma nie jest jeszcze w mediach społecznościowych, potraktuj to jako priorytet. Twoi przyjaciele, rodzina i kontakty zawodowe muszą wiedzieć, czym się zajmujesz i jak się z tobą skontaktować. Co najważniejsze, potencjalni klienci muszą być w stanie Cię znaleźć i dowiedzieć się o Tobie.

Pomyśl o tym. Jakie kroki podejmujesz, kiedy potrzebujesz znaleźć warsztat samochodowy lub serwis klimatyzacji? Jeśli jesteś jak większość ludzi, zrobisz dwie rzeczy: zapytasz swoją sieć i wyszukasz w Internecie.

Posiadanie kont firmowych na Facebooku, LinkedIn, Twitterze i innych odpowiednich platformach daje ludziom łatwy sposób przekazywania informacji kontaktowych. Umożliwiają również znalezienie Cię w wyszukiwarce Google. Trudno jest odnieść sukces jako doradca ds. Kredytów hipotecznych, jeśli nie można szybko znaleźć informacji kontaktowych.

Codzienna praktyka: Codziennie kontaktuj się z innymi kontami w mediach społecznościowych, klientami i liderami myśli. Komentuj, polub i udostępniaj inne interesujące Cię treści. Przede wszystkim pamiętaj, aby publikować własne treści.

3. Pamiętaj o sieci

Samo wspomnienie o „sieciowaniu” może wywołać natychmiastowe spocenie dłoni i ogólne poczucie lęku. Ale networking nie zawsze oznacza uczestnictwo w ogromnym wydarzeniu branżowym i rozdawanie setek wizytówek osobom, których nigdy nie spotkałeś. Nawiązywanie kontaktów może być tak proste, jak poznanie innych urzędników zajmujących się pożyczkami hipotecznymi, agentów nieruchomości, inspektorów domów i innych lokalnych specjalistów, którzy ściśle współpracują z Twoją branżą.

W jednym z badań 72% ankietowanych osób stwierdziło, że na pierwsze wrażenia wpływa czyjeś wrażenie, a także uścisk dłoni. Spotykając się z innymi profesjonalistami, dodajesz osobowość i ożywasz swoje imię na ekranie lub profilu społecznościowym. Networking poszerzy twoją wiedzę branżową, a większa wiedza oznacza, że ​​możesz lepiej obsługiwać swoich klientów. Wszystkie te korzyści razem sprawią, że staniesz się skuteczniejszym specjalistą od kredytów hipotecznych i będziesz dalej rozwijać swój biznes.

Codzienna praktyka: Większa skala: szukaj wydarzeń branżowych, które mogą być dobrą okazją do poznania nowych ludzi i nawiązania nowych kontaktów, umawiania obiadów z mentorami i aktywności na branżowych blogach i stronach internetowych. Mniejsza skala: obserwuj profesjonalistów i małe firmy w Twojej okolicy w mediach społecznościowych i kontaktuj się z kimś każdego dnia.

4. Spraw, aby technologia pracowała dla Ciebie

Nowoczesna technologia to piękna rzecz. Nasze smartfony to maleńkie komputery, które napędzają biznes w sposób, który nie był możliwy nawet 10 lat temu. Na przykład oprogramowanie do automatyzacji marketingu.

Marketing automation to narzędzie, które może zająć czasochłonną pracę z Twojej codziennej listy zadań. Zespół profesjonalnych pisarzy OutboundEngine zbada i zapisze zawartość na stronach Twojej firmy na Facebooku, Twitterze i LinkedIn oraz w naszym oprogramowaniu, a następnie automatycznie je opublikuje.

OutboundEngine obsługuje również kampanie e-mail marketingu, pomaga generować recenzje i znajdować skierowania, a także całą masę innych fajnych rzeczy. Czas na skupienie się na strategii i szersza perspektywa to dwa ważne kroki, aby stać się skuteczniejszym specjalistą ds. Kredytów hipotecznych

Codzienna praktyka: znajdź i używaj aplikacji lub oprogramowania (takiego jak OutboundEngine), aby efektywniej wykorzystywać swój czas i uwagę. Nie musisz być ekspertem we wszystkim, a zastanawianie się, jak i co delegować, może dać ci godziny w ciągu dnia.

5. Baw się dobrze

Wypalenie jest prawdziwe. Kiedy to Ty odpowiadasz za utrzymywanie wszystkich talerzy w ruchu, szczególnie ważne jest, aby znaleźć czas dla siebie. Czas wolny może być trudny, ale ma kluczowe znaczenie dla sukcesu zawodowego.

Jedno z badań wykazało, że właściciele małych firm są prawie cztery razy mniej skłonni do odłączania się na wakacjach niż przeciętny pracownik amerykański.

Sprawdź te statystyki:

  • 93% millenialsów (w wieku 18-34 lata), 84% członków gen X (w wieku 35-50 lat) i 59% pokolenia wyżu demograficznego (w wieku powyżej 50 lat) zgłasza uczucie wypalenia z powodu pracy w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
  • 91% millenialsów, 89% członków pokolenia X i 76% pokolenia wyżu demograficznego twierdzi, że pracuje na wakacjach.
  • Tylko 9% millenialsów, 11% członków pokolenia X i 24% pokolenia wyżu demograficznego twierdzi, że nie pracuje na wakacjach.

Wiesz, jak ludzie często mówią, że najlepsze pomysły wpadają pod prysznic? Nie dlatego, że mają tablicę przyklejoną do ściany; to dlatego, że nie myślą aktywnie o pracy. Czas wolny, czy to tygodniowe wakacje, czy wyjątkowo długi prysznic, może wystarczyć, aby odświeżyć się i nabrać sił.

Kiedy będziesz w stanie oderwać się od pracy, staniesz się bardziej skutecznym oficerem kredytów hipotecznych, nie zauważając tego.

Codzienna praktyka: Chociaż nie możesz codziennie opuszczać miasta, istnieją inne sposoby na doładowanie. Spaceruj po okolicy, odbierając telefon, idź na siłownię przed rozpoczęciem dnia lub baw się z psem po powrocie do domu. Wykorzystaj czas, który możesz uciec, bez względu na to, jak krótki może to być.

Przede wszystkim skup się na relacjach

Jeśli masz jedno wyciągnięcie z tego postu, niech tak będzie, że zapewnienie doskonałej obsługi zawsze powinno być priorytetem. Spełniaj i przekraczaj oczekiwania swoich klientów, a jesteś już na najlepszej drodze, aby stać się skuteczniejszym doradcą ds. Kredytów hipotecznych.

Skoncentrowanie się na relacjach z klientami i siecią to najlepszy sposób na rozwój firmy i budowanie na sukcesie. Jednak wielu profesjonalistów często czuje się przytłoczony codziennymi zadaniami i nie może poświęcić czasu potrzebnego na takie relacje. Jeśli wydaje Ci się to aż nazbyt znajome, OutboundEngine jest tutaj, aby odciążyć Twoje ramiona.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy