Czy mała firma może zgłosić brak płatności biurom kredytowym?

17 lutego 2021

Jako właściciel małej firmy rozumiesz, jak ważne jest otrzymywanie zapłaty za oferowane produkty lub usługi. Jeśli dłużnik nie zapłaci, może to utrudnić Ci płacenie, kupowanie materiałów biurowych lub włączanie światła.

Możesz spróbować samodzielnie odzyskać niespłacony dług lub wynająć agencję windykacyjną, która zrobi to za Ciebie. Ale można zrobić jeszcze jedną rzecz. Możesz zgłosić brak płatności. Oznacza to, że należy zgłosić zaległy dług konsumencki lub biznesowy do agencji informacji kredytowej.

Biura otrzymują informacje kredytowe od pożyczkodawców, którzy zgłaszają im brak płatności i opóźnione informacje. Prawo federalne nie wymaga, abyś zgłosił raport kredytowy swojej małej firmy do biur informacji kredytowej. Istnieje możliwość podjęcia decyzji o przekazywaniu informacji o kredycie konsumenckim do wszystkich trzech głównych biur informacji kredytowej, tylko do dwóch lub tylko do jednego biura. Możesz też nie zgłaszać żadnej z tych osób.

Po co zgłaszać brak płatności?Jeśli zdecydujesz się zgłosić firmie kredytowej informacje o kredycie konsumenckim do biura informacji kredytowej, na przykład w przypadku niespłacenia długu, Twoja firma musi najpierw zostać klientem każdego biura informacji kredytowej. Najłatwiej to zrobić za pomocą usługi raportowania kredytów, takiej jak Datalinx, LLC.

Dlaczego samemu przeprowadzasz badania i pracujesz? Możemy przeprowadzić Cię przez nasz ustalony proces i przygotować Cię do zgłoszenia tak szybko, jak to możliwe. Według Experian, firma musi zostać współautorem swoich agencji informacji kredytowej. W przeciwnym razie agencja nie będzie miała możliwości włączenia rachunków tego pożyczkodawcy do swojej bazy danych. Ta usługa nie jest bezpłatna, a każda agencja ma własne usługi, które sprzedaje firmom abonentów.

Ponadto każdy właściciel małej firmy, który chce zgłosić agencji kredytowej informacje o kredytach konsumenckich, musi przestrzegać wszystkich przepisów krajowych dotyczących takich raportów, takich jak Fair Credit Reporting Act. Ponownie, Datalinx, LLC może pomóc Ci upewnić się, że przestrzegasz wszystkich zasad i jesteś gotowy do zgłoszenia do biur informacji kredytowej.

Uwagi dotyczące zgłaszania braku płatnościJako właściciel małej firmy, który chce zgłosić brak płatności do biura informacji kredytowej, możesz porozmawiać bezpośrednio z każdą agencją i porozmawiać z jednym z jej agentów handlowych. Ale znacznie łatwiej jest używać Datalinx, LLC do wykonywania większości czynności związanych z ustaleniem pozycji w biurach. Na przykład sprawozdawczość kredytowa odbywa się za pośrednictwem elektronicznego przesyłania informacji między firmą a agencją kredytową.

Mała firma, która chce zgłosić tylko jedno zaległe konto, może nie chcieć przechodzić przez proces ustalania i utrzymywania tych wymagań dla każdej agencji kredytowej. Datalinx może pomóc Ci znaleźć najlepsze podejście do Twojej firmy i poprowadzić Cię dalej ścieżką.

Mały przedsiębiorca może chcieć zgłosić niespłacony dług konsumencki do biura kredytów konsumenckich. Jednak biura kredytowe, takie jak Dun & Bradstreet i Experian, również prowadzą raporty kredytowe. Raporty te obejmują rachunki kredytowe firmy, kwotę zadłużenia i historię płatności dotyczącą tych sald. Rejestrują również wszelkie działania windykacyjne prowadzone przeciwko firmie, takie jak windykacja należności lub wnioski.

Czy jesteś właścicielem małej firmy, który chce zgłosić niespłacone zadłużenie od innej firmy? Najpierw musisz zarejestrować się w usługach agencji kredytowej w zakresie sprawozdawczości kredytowej. Pozwól Datalinx, LLC pomóc Ci zacząć.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy