Karta kredytowa Newegg Store

Category: Często Zadawane
17 lutego 2021

Newegg z dumą współpracuje z Synchrony Financial, oferując klientom prostą i bezpieczną kartę kredytową Newegg Store bez opłaty rocznej *. Łatwe w użyciu zarządzanie kontem jest dostępne z poziomu komputera lub urządzenia mobilnego. Ciesz się wyjątkowymi korzyściami, w tym:

  • 6-miesięczne finansowanie specjalne ** przy zamówieniach o wartości 199 USD lub więcej
  • 12-miesięczne finansowanie specjalne ** przy zamówieniach na kwotę 499 USD lub więcejEkskluzywne oferty i powiadomieniaCzęsto Zadawane Pytania P: Czy agent obsługi klienta Newegg może pomóc mi odzyskać informacje o mojej karcie kredytowej Newegg Store?

    Odp .: Aby chronić posiadacza karty, Newegg nie ma dostępu do informacji o karcie kredytowej Newegg Store. Skontaktuj się z Synchrony Financial pod numerem 866-396-8254, aby uzyskać dostęp do wszelkich informacji.

    P: Czy pracownik obsługi klienta może pomóc mi złożyć zamówienie za pomocą karty kredytowej Newegg Store?

    O: Nie, zamówienia mogą być składane wyłącznie przez posiadacza karty kredytowej Newegg Store online.

    P: Wypełniłem wniosek kredytowy, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Co powinienem zrobić?

    O: Odpowiedź od Synchrony Bank otrzymasz w ciągu kilku sekund od złożenia wniosku kredytowego online lub w ciągu 30 dni za pośrednictwem listu z dodatkowymi informacjami.

    P: Do kogo mam zadzwonić z pytaniami i jak mogą pomóc?

    O: Skontaktuj się z zespołem obsługi klienta kart kredytowych Newegg Store, dzwoniąc pod numer 866-396-8254. Po potwierdzeniu tożsamości otrzymasz automatyczne podsumowanie konta (dostępne środki, saldo bieżące, ostatnia kwota płatności, data ostatniej płatności, saldo ostatniego wyciągu, minimalna należna płatność). Ten numer obsługi klienta zapewnia również interaktywną odpowiedź głosową (IVR) w języku naturalnym, która pomaga określić Twoje potrzeby. Dostępne kategorie obejmują:

    • Wniosek o podwyższenie linii kredytowej
    • Zgłoś zgubione / skradzione kontoDokonać płatnościŻądanie dodatkowych kartAktywacja kontaKarty zastępczeZmień adres / telefonPorozmawiaj z agentem P: Jak mogę znaleźć informacje o warunkach mojego konta?

      O: Warunki i zasady są zawarte w umowie rachunku wniosku kredytowego lub można je znaleźć na stronie www.newegg.com/newegg-store-credit-card.

      P: Co oznacza finansowanie specjalne?

      Odp .: Dzięki finansowaniu specjalnemu możesz otrzymać brak odsetek, jeśli zapłacono w całości w ciągu 6 lub 12 miesięcy + przy kwalifikujących się zakupach przy użyciu karty kredytowej Newegg Store. Odsetki będą naliczane na Twoje konto od daty zakupu, jeśli zakup promocyjny nie zostanie w całości opłacony w ciągu 6 lub 12 miesięcy. Wymagane minimalne płatności miesięczne. Oferta 6-miesięczna dotyczy zakupów za 199 USD lub więcej. Oferta 12-miesięczna dotyczy zakupów o wartości 499 USD lub więcej

      P: Czy mogę zarządzać swoim kontem online?

      Odp .: tak. Centrum Konsumenckie, dostępne za pośrednictwem www.MySynchrony.com, zapewnia procesy samoobsługowe, takie jak:

      • Uzyskaj dostęp do swojego konta w dogodnym dla Ciebie momencie
      • Uzyskaj dostęp do swojego wyciągu – po zarejestrowaniu się w eBillDokonuj bezpłatnych płatności online tego samego dnia do 23:59 ETZarejestruj się w miesięcznej płatności automatycznej P: Czy są jakieś przedmioty, których nie można kupić za pomocą karty kredytowej Newegg Store?

        Odp .: Karta kredytowa Newegg Store nie może być używana do zakupów obejmujących zamówienia Will Call, subskrypcje, ISO i PSP lub zamówienia w przedsprzedaży / zamówienia zaległe. Ta metoda płatności nie jest ważna, jeśli koszyk zawiera element karty podarunkowej, w tym element fizyczny, cyfrowy i strony trzeciej.

        P: Kiedy wysyłane są wyciągi i należne są płatności?

        Odp .: Wyciągi są wysyłane raz w miesiącu. Termin płatności jest widoczny na wyciągu. Możesz uzyskać dostęp do swojego wyciągu online w dowolnym momencie, odwiedzając MySynchrony.com i logując się do Consumer Center.

        P: Jak mogę dokonać płatności na moje konto?

        O: Za pośrednictwem Centrum obsługi klienta, wyślij pocztę, dział obsługi klienta 866-396-8254 Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR) przez telefon, z agentem obsługi klienta oraz bezpośrednio w banku, organizując automatyczne płatności. Wyślij płatności na adres:

        Synchrony Financial

        PO Box 960061

        Orlando, FL 32896-0061

        P: Czy pobieracie opłaty za opóźnienia w płatnościach?

        O: Tak, możesz zostać obciążony opłatą za zwłokę. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z warunkami konta.

        P: Czy moje zakupy dokonane za pomocą karty kredytowej Newegg Store zostaną automatycznie powiązane z kontem nagród?

        O: Nie. Aby skorzystać z tej korzyści, po prostu zarejestruj się w programie Newegg Rewards po złożeniu wniosku o konto karty kredytowej Newegg Store. Nie wszystkie produkty kwalifikują się do EggPoints.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy